Merve-1109 Selam kızlar 8+1 im sıfır belirti sadece akşamları mide ekşimesi hafif de sırt bel ağrım var sizlerde durumlar nasıl neler yapıyorsunuz nasıl geçiyor hamilelik🙏🏻
Ayazsmommy Merve-1109 9+3 üm bende mide bulantılarım hala devam ediyor hız kesmeden bir de mide yanması yaşıyorum o eklendi sürekli halsizlik ve uyumak istiyorum umarım şu günler geçer de Allah’ın izniyle hamileliğin balayı denilen evreye geçiş yaparız 😔
Meless Merve-1109 maşallah çok şanslısınız. Bende 7+6yım. 5+3ten beri mide bulantısı çekiyorum. İlaç bile fayda etmiyor artık…
Merve-1109 Ayazsmommy inşallah canım bende sadece mide ekşimeleri oluyor akşamları o kadar kuzum inşallah rahat geçer ya tek temennim o ama belirti olmayınca insan kendini dinliyor acaba bebeğime bişey mi oldu diye düşünüyor malesef
Esrujj Merve-1109 bende 8+2 aynı şekilde gece mide ekşimesi- yanması ve ara ara bel kasık ağrısı dışında bi belirtim yok rahat geçecek sanırım🙏🏻
Gulhan3291 Merve-1109 9+5 olduk hicbi belirtim yok desem😋 sadece gogus hassasiyeti var massallah diyin😀😀😀😀😀