umutunannesii Bugün aşımı oldum burda çok korkutmuslardi çok ağrıyo diye hiç dedikleri gibi değilmiş hc acimadi ve bugün kalp atışlarını dinledik sağlık ocağında bsy olmaz demi bı zararı yok o cihazin
mminikmmucizemm umutunannesii ben de çarşamba oldum hiçbişeyim yoktu dün başladı 😬 tabi yine korkulacak bişeyi yok ama ilk gün ben de oo iyi bişey yokmuş ya demiştim 😂
Busbushatun umutunannesii bazı kısılerde agrı olabılıuor takıp eden gunlerde ılk gebelıgımde bende olmamıstı hıc suan hastanedeyım aşı olcam beklıuorm😅
Thutik umutunannesii ağrısı kişiden kişiye göre değişiyor sanırım, geçen hafta elini kestiği için eşim aşı olduğunda 2-3 gün kolunu kullanırken zorlandı ki ağrı eşiği yüksektir. Bu hafta ben oldum ne ağrı ne sızı oldu, umarım 2. aşıda ağrısız geçer 😁
Deletedmom_5 umutunannesii canım millete çok fazla kulak asma bende korkuyordum hiç acımadı sadece ikinci günü çok çok az ağrıdı ama öyle dedikleei gibi hareket kısıtlıcak dayanılmıcak bir ağrı yok. O cihazlarında hiç bir zararı yok olsa zaten yapmazlar o cihazla :)
Celibon Canım zaten ağrı hemen olmuyor yarın akşam görürüm seni😁bir hafta kolum ağrıdı ya. Yan Yatamadım düşün artık.
yesilkahve Celibon aynen öyle ya gece kolum eşime azıcık değse fena ağrı oluyordu üstümü bile zor değişiyordum, bir hafta oldu vurulalı hala koluma dokununca ağrıyor 😄 bende ilk başta ay hiç acımadı bu muymuş demiştim 😄😄
Nurayan Ben dün oldum ilk gün aşı olduğumu bile unutmuştum yani öyle hissetmiyordum bişey ama akşamına 🤦🏼♀️😀 Gece kolumun üzerine yatamıyorum saçımı bile toplayamıyorum şuan 🤦🏼♀️
umutunannesii Nurayan canım ben bugün bebeğin kalp atışlarıni dinledik o cihazla sence o cihazin bı zararı varmi
Nurayan umutunannesii hayır ben hiç öyle bir şey duymadım. Benim ablam da hamileyken çok evham yapardı sürekli sağlık ocağında dinlerdi hiçbir doktor ebe zararlı demedi
Bilge44 Buz koyun hanımlar aşı olduysanız. 2 dozu ben buz sayesinde cok hafif geçirdim 👍🏻ilk doz da hata ettim hem banyo🧼yaptım hem buz koymadım 🤷🏻♀️1 hafta ağrı çekmiştim
Ftmmtl Canim bende carsamba yaptim aksama dogru hafif agrim oldu dun pek kaldirmadim kolumu bugun biraz daha iyi bence bizim insanlar herzaman oldugu gibi abarta biliyolar diye dusunuyorum🙄 bide dun halsizlik vardi bu kadar
_hasret- umutunannesii valalhi aksam.olursa oluyo ben 3 gun kimildayamadim agir gecti 11inde yine var martin korkuyom yine agri olcak die bunye meselesi
ErsiNuray umutunannesii canmm bnde dun oldum bnm.ikinvci hamilelik 3. Dozu oldm.dun aksam basladi agrisi ilk doz gibi deil tabi yukari kaldrrken agri yapyor üstüne yatamyorm