Kızlar bugun kontrol için geldim çatı muayenesi oldum ilkkez burda hep yazıyolardı korkuyordum hep korktuğun gibi olmadı doktorumun hemşiresi muayene etti ilk başta anlattı neler olacağını sonra bana günlük hayattan sorular sormaya başladı beni motive etmesi için bu çok hoşuma gitti ama bi yandan da uyguladığı baskıdan da agrım vardı doğum haftaya inşallah 1 cm açıklığım olduğunu söyledi çatım rahat ama yanları biraz darmış bebek 3350 şuanlık hemşire muayene ederken 3350 den fazla gibi dedi . İnşallah daha açılmam olur normal dogım olur normal istedim hep ama bi yandan da korkuyorum boyum çok uzun degil doktor biraz da bundan tedirgin yani bebek biraz zayıf olsa yada normal olsa neyse ne de bbek biraz tonbik o yüzden doğumum zor olabilirmiş şimdi doktorumun karar vermesini bekliyorum acil sezeryan doğumuna gitti