19524 Canım bana artık doktorum lansor verdi 28.haftamdayım. Erken dönemde ama şurup veriyorlar gaviskon falan tam bir rezalet. Ben tecrübeli olduğum için ilk dönemler için rennie emme tablet yazmasını istedim. Çünkü gebelere serbest ve şuruptan bin kat iyi anında kesiyo