Busrakilicelli Kizlar 7 haftalik hamileyim. Doktor bebegin kalp atışları zayıf dedi. Ayni durumu yaşayan oldu mu ve nasil sonuclandi ?
Sermec27 Busrakilicelli bana 6 hafta 6+4 arası söylemişlerdi zayıf diye su an 22+1 haftalık olduk oğlumla
Zeynepvesina Busrakilicelli ben yaşadım kan sulandırıcı hap ve progestan iğne vuruldum. Çarşamba gel düzelmediyse kürtaja alıcaz dedikleri gün her şey yoluna girmişti çok şükür. Endişelenme, ağır kaldırma dinlen ilacın varsa kullan
esraizmirli Busrakilicelli benim doktorumda bana demişti kalp atışı çok yavaş 1 hafta sonra gel düzelmiş olacak dedi dediği gibi oldu şuan 32 haftalık hamileyim ☺️
Busrakilicelli mavi2021 progestani kullaniyordum devam etmemi söyledi sadece. Beklemekten baska yapabilecegimiz birsey yok dedi
mavi2021 Busrakilicelli progestan dusuk onleyıcı canım bende kullandım şuan da erken doğumu önlemek için kullanıyorum .
mavi2021 Busrakilicelli daha çok yenı belkı güçlenir . Sen kendını güçlü tutmaya çalış mutlu olmaya çalış bebegın ıcın bunu yap emın ol oda sana tutunacaktır
Sermec27 Busrakilicelli yok bana hep karından bakmışlardı ben kanamayla hastahaneye yatmıştım 6 gün kadar o 6 gün her gün bakıldı büyük ultrasonda bakıldı hatta bize doktor resmen düşük olur demişti ama cok şükür 22+1 e kadar geldik oğlumla Allah ne derse o olur 🤲
Busrakilicelli Sermec27 benim iki hafta once kanamam oldu progestana basladim ve gecti. Bugun duyariz diye gitti ve cok yavas dedi. İki ihtimal var ya kaybedicez ya da gec dollenme olabilir dedi.
Sermec27 Busrakilicelli Allah ne derse olur hep yatın ilaçlarınızı kullanın ömrü olan her türlü dünyaya gelir 🤲
Busrakilicelli Sermec27 ben de öyle düşünüyorum. Alcak nefesi varsa hic kimse hic birsey engel olamaz. Yoksa ne yapsak faydasi yok
Sermec27 Busrakilicelli kesinlikle öyle canım benim 2 cennet kuşum var bu kanama oldugu zman kalp atısı zayıf oldugu zaman sadece dua ettim Allahım sen hayırlısını ver ben senden gelen herseye razıyım dedim acıkcası bu da gidecek diye düşündüm ama tutundu evladım bana Allah ne derse o olur 🤲
Busrakilicelli esraizmirli masallah🧿 ama benim her gittiğimde adet tarihimle ultrasonda cikan tarih arasindaki fark aciliyor. 5 gun fark vardi bu sefer 12 oldu
OzgeAlya Busrakilicelli Ben 7 haftalıkken kalp atışını hiç duyamamistim doktor çok azz geliyor dedi korkmadım sabrettim şuan iyiyiz şükürler olsun canınızı sıkmayın
Busrakilicelli OzgeAlya alttan da mi duymadiniz ? Beni asil korkutan her gittiğimde adet tarihimle arasindaki farkin acilmasi.