Ben kullandım çokta memnun kaldım.pkos vardı 3-4 ayda bir adet oluyordum. Kullanmaya başlayınca düzene girdi. Geçen yıl hamile kadim ama kalp atışı alınamadı. Herkese tavsiye ediyorum. Şimdi hamileyim 7 yıl sonra .2 arkadasim da c life vesilesiyle hamile kaldi. Denemekten birşey kaybetmezsin. Ama whatsap attindan kullandığın bir ilaç varsa söyle ona göre öneride bulunuyorlar. Rabbim isteyen herkese versin inşallah 🤲