Elif06_ Kizlar bimdeki battaniyeleri cok begendim ikisinden de aldim 20 liralik tulumda cok kaliteli baybnest aldim muslin ortu 2li alt, corap patik bere ve zibin tavssiye ederim ozellikle battaniyeler cok hos herkes memnun bi ugrayin derim😍😍
Sedamurat Elif06_ bende alt açma minder vardıya figürlü mavi ve pembe mavi alıcaktım içim gitti ama almadım daha erken diye şapkayla patik alıp kendimi avutmaya çalışıyorum şuan 😂😂
Ekvatoral Elif06_ bizde bir sürü şey aldık. Ben alışverişi hep gecitiriyordum. Hala erken olduğunu düşünüyorum ama fiyatlar uygun geldi. Kanz’ın çantası bir de üçlü takımın kumaşı ağız mendilleri yunuşacık geldi bana. Müslin bezini beğenmedim açıkçası. Biberonlar ve battaniyeler de çok iyi. 30 liraya mont aldık. Bizim burada ki problemde marketin içindeki insanların çoğunun erkek bebeğinin olacak olmasıydı 😂
enisenalbant Sedamurat alt açma minderinden çoğu kişi memnun değil,kullanışsızmış o yüzden üzülme 😂😂😂
4cocuklu Sedamurat bende alt acmayi beyenerek aldim eve gelince geri goturdum iade ettim beyenmedim acinca
Sedamurat Elif06_ küçüktü ama bana o oyuncak gibi geldi sırf görüntü amaçlı bile alabilirdim ama almadım 😂😂😂son birtaneydi ordaki yağmalayan dedeler babanneler babalar çoktaaan almıştır onu belki fikrim değişir diye gidene kadar tuttum elimde sonra vazgeçip bıraktım ben arkamı döner dönmez kesin biri almıştır birbirlerinin üzerine çıkıyolardı resmen ayy çok komikti ya 😂😂😂😂😂
Sedamurat Elif06_ allah seni ne yapmasın teyzee😂😂😂😂😂eve geldim kendi kendime gülüyorum yaa kimisi kayınpederini yollamış kimisi kocasını kimisi annesini kayınvalidesini falan bir görsen o otobüste yer verdiğimiz yaşlıları ışık hızıyla hareket ediyolardı 😂😂😂
Gmommysboy Elif06_ valla gözler üzerimdeydi benimde reflüyü bırakır mıyım diye ,es kaza sağa sola bıraksam gidicekti😅
enisenalbant Ağız mendili - yastık - patik - nevresim takımı - anne yanı yatağı - nohut battaniye aldım bende hepsinden memnunum güzeller AŞk yaşıyorum😍❤️
Ebrumihrimah Çorap Müslin bez hastane çıkışı battaniye mama sandalyesi emzik tulum zıbın yorgan 2li alt pijama 💃💃 annem İstanbul’dan saldırdı ben Diyarbakır şubeden 😂 Bizim buraya 2 tane hastane çıkışı gelmişti annemlerin oraya 10 tane 😂