Cansu60 8. Haftada bende de kahverengi lekelenme başladı doktorum progestan verdi kullanmaya başladım, 12.haftaya geldim progestana rağmen yine kahverengiydi lekelenmem oldu koştura koştura gittim doktora bebek iyi bir sorun gözükmüyordu, pruluton iğne yaptı bir tane de. Progestana devam ettim 2-3 gün sonra pembemsi 2-3 damla geldi kanama gene koştura koştura doktora gittim bebek iyi sorun yok. Bir tane daha iğne yaptılar progestana devam, 2 gün sonra kesildi kanama. Zaten çok az oluyordu damla şeklinde. Doktorum taze kan olursa veya çok olursa parçalı olursa kanama gel dedi. İğneye ilaca rağmen düşerse yapacak bir şey yok zaten önlemleri izi aldık dedi. İçerde kanama alanı vs var mı bakıyor, suyuna bakıyor, bebek aşağıda mı vs bunların hepsine bakıyor doktor siz de baktırın mutlaka ona göre tedavi uygular ama bütün bunlar normal olup kanaması 9 ay süren gebeler var dedi doktorum.
Progestanı ağızdan alıyorum bu arada ben.