esraizmirli Tuba04 32. Haftadayım iştahım kesildi bayadır 2 kg ilo yola devam ediyorum 3. Trimesterin başından beri yiyorum bebeğim için tabiki ama çok yiyemiyorum 52 ile hamile kaldım 62yim şuan
Serendipity Tuba04 kisiden kisiye degisir bence bazilari son aylar istahim yok diyor ama ben 24.hafta 3kg almistim simdi 35teyim 5 daha almisim 2 haftaya 1 kg olarak gidiyor suan bebek de hizli aldigi icin bakalim belki son 4-5 haftam daha da hizlanabilir 🤷🏻♀️
ozge8693 Ben iki aydır evdeyim hareketsiz kaldım ondan dolayı 9 kg almışım 24.haftamı bitiriyorum zararlı hiçbir şey de yemiyorum ona rağmen böyle. Çok kafama takıyordum ama yapacak bir şey yok.
Tuba04 Sanemklcaydnz ay size de maşallah en fazla bi 15 kiloyla hamileliği bitirebilirsiniz bebek doğunca bi 10 kilo otomotik gidiyor zaten ☺️
esraizmirli Tuba04 evet çok takılmıyorum kiloya ben sağlıklı beslenmeye çalışıyorum paketli yediğim şeyler çikolata hiç hayır diyemiyorum 😂 doğumdan sonra illaki gider yeterki bebişlerimiz sağlıklı olsun 🥰
_koala Tuba04 ay inşallah doktorumuz decavit bırakmamızı söyledi bebeğe ve bize kilo aldıran bu vitamin miş ☺️
Tuba04 esraizmirli ay inş onlar sağlıklı olsun da ben kilodan çok göbek kalmasından korkuyorum inş kalmaz 🙏 çikolata ve cipse bende hayır diyemiyorum 😀
esraizmirli Tuba04 arkadaşım 2 hafta önce doğum yaptı 15 kg birden zayıflamış sürekli korse takıyorum çok işe yarıyor dedi bende korse takmayı planlıyorum 😂
Bsra06 Tuba04 valla benim son 2 haftam kaldı 75 kiloydum en son 71 e düşmüşüm normalde almam gerek 58 kiloyla gebe kaldım