enisenalbant Bugün ki BİM’den neler aldınız kızlar 😂😂 bir tane kadın vardı girer girmem tüm müslinleri aldı toplu olarak gitti güzelim müslinler😂😂 anne yanı yatağı,bebek nevresim takımı,patik,ağız mendili,5li hastane çıkışı,yastık aldım ben sizler ne aldınız😍
Sen1meleksin enisenalbant bende üçlü takım, tulum takım, emzik , ilk kitaplarımdan aldım. Müslinler pek iyi değildi bu seferkiler sanki almadım bende
yasemin333 enisenalbant müslinler kaliteli değildi zaten kızz seyrekti kumaşı boşver 😁Uyku tulumu alacaktım bir tane gelmiş büyüktü onun da kumaşı kaliteli değildi almadım.Kitapları,üçlü takım,5 li hastane çıkışı,mama önlüğü,emzik biberon kurutucu aldım 😊
Bittercikolata enisenalbant patik, çorap, battaniye, diş kaşıyıcı, ağız mendili aldım. Aslında anne bebek çantasına göz dikmistim ama hiç kaliteli değilmiş geri bıraktım 😂
Melis1234 Bende nevresim takımının kalitesini pek beğenmedim kararsız kaldım almadım anne yani yatağını bulamadım ya
krmzoje Rabbim bana ve isteyen herkese bu heyecanları yaşatmayı nasip etsin inşallah sizleri görünce mutlu oluyorum😊❤
Minigim20 enisenalbant ben muslin örtü reflü yatağı patik yelek şapka hırka üçlü takım oyuncak aldım bı kaç yastıklar çok tatlıydı onlardan aldım 🥰
Hafise enisenalbant 😁 450 küsür tl ye ilk alışverişimizi yaptık elhamdulillah 😁 valla herşeyden aldım nevresim takımı tekli gelmişti ben kaptım hemen 😁 oyun halısı reflü yatagı hast cıkışı agız mendili bol bol body aklınıza ne geliyosa yorgan süs yastıgı vs hepsinden aldım 😁 rahat bir oh diyorum😁
Hafise Fatmanurrrrrr markette şuan ben eve geldim eşim gelince arabayla alacaz hepsini ama bakmadım tek bir tane gelmişti bana nasip oldu😁 iyi kötü kullancaz artık 😁36 dk da talan ettiler herşeyi😁
elfaksyy Ben gidemedim annemle babam saolsunlar hersey almışlar😍alt açma seti oyun halısı nevresim takımı alt pijama,pijama takımı uyku Tulumu kapusonlu hırka çorap patik 😀
mrvtkrl Bende tek nevresim alabildim 🙁 alt açma minderinden çok istiyodum kalmamış alanlar fotoğraf atabilir mi 🥰
miracinannesi1 mrvtkrl alt açma minderi çok tatlıydı ama çok küçüktü 3 aydan sonra kullanılabileceğini sanmıyorum almadım o yüzden
SCSA mrvtkrl aldim ama.pisman oldum.iyi ki almadin cok.kucuk ve kullanissiz fisi.bulsam geri vereceğim ürünü
Fatmanurrrrrr Hafise 😁😁 valla o ilk kapının açıldığı an survivor gibi oluyo zaten alan kazanır 😁 hadi hayırlı olsun size bende bakıyım artık bu saatte kaldıysa😁
Msydn6 enisenalbant burda bazı şeyler gelmemişti veya 1 adet gelmişti yaa çokkk sinir oldummm😕🤭 2′li biberon ,2′li emzik,2′li zıbın aldım mama sandalyesi minderi de alacaktım bir tane gelmişti ve başkası almıştı😒 pipetli bardak aldım oğluma bir iki plastik ürün aldım cam kase de gelmemişti 🤨