Sevvalll41 Merhaba anneler 15 haftalık hamileyim doktorum bugün cinsiyetini söyledi ve içte hafif kanama kanalı var dedi sizce bişey olurmu daha önce başına böyle birşey gelen varmı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Kevakar Sevvalll41 bnde de vardı düşük önleyici iğne ve hap verdi doktor dinlenin iş yapmayın bol su için
Sevvalll41 sacmalamakizim şun içte gözüktü için ilaç vermedi iki hafta dinlen daha sonrasında ayrıntılı ultrasyonda bakıcaz çocupa birşey olmaz ama dikkat et dedi ben tabi yine korktum
ozge8693 Ben de 17.haftamda yaşamıştım kanama ama çok az birkaç damla kadar sonra kesildi. ara sıra oluyor kanama. Ondan dolayı istirahat verdi doktor. Ağır işler yapma sakın canım
Sevvalll41 ozge8693 çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bebeğinize birşey olmadı değilmi? Benim zaten kanama yok şuan içte kanama gözüküyor biraz dedi sadece
ozge8693 Sevvalll41 yok yok iyiyiz Allah’a çok şükür sadece dikkat etmem gerekiyor. Çok yorulmamam gerek. 24.haftayı bitiriyoruz Allah’ın izniyle