Nigar21 Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var aşırı gazlandi eczaneye gideceğim hangisini almam daha iyi olur? Bifidrop symbi sys kullanıyorum fayda görmedim lütfen yardım edin
RanaNar42 Nigar21 ben ikisini de kullandım faydası olmadı bana sadece biogaia iyi geldi tek geçerim bu damlayı siz de deneyebilirsiniz
Mom626 Nigar21 nurse harveys kullandım memnun kaldım. Eczacım sab simplexin kullanımının zor olduğunu söylemişti nasıldır bilmiyorum
Beyzan Anneler95 bioagia yi biz 1.5 yaşında sürekli kabızlık yaşayınca kullandık içinde probiyotik olduğu için gerçekten çok güzel düzene soktu bağırsaklarini şimdi siz yazınca tekrar hatırladım
Beyzan Nigar21 ben çok faydasını gördüm nurse harveysin. Tabiki uzun kullanimda hepsi etksiini yitiriyor ama biz nurse harveysi iki sise bitirdik sonra da bazı azaldı zaten
Beyzan YaseminBatrk tadı filan yok zaten çay kaşığına damlatıp veriyordum. Ama dönemsel olarak çok zorlanınca ekmek içine damlatip direk ağzına verdim bebeğim ek gıda aldığı için
RuyasMom2 Busbushatun ben de sab simplex kullanacağım ama günde 15 damla dedi sizde öyle mi kullandınız?
Busbushatun RuyasMom2 evet cay kasıgı ıle verdım ben ama damlalıklada verebılırsınız emzık ustune damlatıpta verebılırsınız bır kac seferde
1anne-2bebek Nigar21 o ilaölar bebektn bebege gore değişiklik gosteriyor. Kımısınde sımplex işe yarar. Kimi bebekte harveys. Ben sırayla hrpsını kullanmıştım en son harveysnın şurubu rahatlatmıştı bızı.