Saraselo63 biz bugün 25+1 *iz kontrolde doktorumuz 820 gr, 32 cm dedi. Gelişimi detaylıda filan hep önde çıkmıştı, ama internetten bakıyorum boy 34 cm olması gerekir yazıyor. Doktor değerlere çok güzel dedi anlayamadım , iki cm çok önemli değildir herhalde. Ah bu hamilelik hormonları . Her şeye takar olduk 🥶