Morvy Smanrsmsk61 Firstbabe bence gayet normal bende 5+ 2 haftalikken 29.800 cikmisti yani bir hafta sonra tekrar vermis olsaydim bence benimkide bir okadar olurdu suan 13+1 haftaligiz
Smanrsmsk61 Firstbabe canım betayı yanlış yazmış olabilir misin 6+3 haftalıksan 71.210 çokta normal değil senin şuan 5 binleri aşmış olman gerekiyo
Yasoo96 Smanrsmsk61 pardon da yazdigi rakam 75 bin degil mi? Zaten 5bini asmis ??? 6. Haftada 75bin gayet normal.