Zuleyha_33 3 bebege kimler erken hamile kaldi sezeryan biz bi tane daha istiyoruz hepsi bi arada buyusun istiyorum bana akıl verin .
rukiyyee Zuleyha_33 benimde üçüncü sezeryanım olacak ama arası yakın değil ikinci 6 buçuk yaşında şuan 21+6 hamileyim
Eflalhuma Zuleyha_33 3 gebeliğim ilkiyle ikinci arasında 4 yaş ikiniyle üçün arasın 2 yaş ama cok zor söylim iç sezeryan yarası geçmedigi için bebek büyüdükce hareket ettikce ölüyorum agrıdan bence iyi düşünün
Gul_meftun Zuleyha_33 ben 3 sezaryenliyim ama 2 ile 3 . Nün arasında 6 yaş vardı.Şimdi 4. Sezaryenime az kaldı Allah herkesin yardımcısı olsun
Kubrasngl Zuleyha_33 ilk normaldi 2 yıl sonra sezeryan oldum 3 buçuk yıl geçti şuan yine hamileyim ama ölüyorum dikiş ağrısından. Bide çok korkuyorum hiç atlatamadım. Ne yapcam bilmiyorum 😭
Zuleyha_33 3prensesannesiii ya ben ucuncuyu nasipse istiyorim biliyorum zor olacak ama esim de cok istiyor bi arada buyusunler diyoruz