midekoruyucu Bana da küçük geldi aynen hiç 9-12 gibi durmuyor olmasa dediğin gibi doğunca giyer ama çok tatlı renkleri de canlı çok hoşuma gitti fiyatıda uygundu gerçekten benim doğum Nisan sonu Mayıs başı zaten havalar serin oluyor daha o zaman giyer inşallah minnoş kızım 🐣