Kızlar sancı var ama cok düzensiz bebekte aşırı rahime baskı yapiyo her oynadikca sanki idrar kaciricakmisim gibi oluyorum.karnım kücüldü kücucük oldu sabah uyandim cok tuhaf oldum oyle gorunce karnimi.Hareketlerini iyice rahim icinde hissediyorum.Dogum mu acaba? 37 haftaligim bu arada ilk gebeligim