Busranurasikk Seldaderin mdf den yanayım ama çileğe bu durumu sorduğum da bana o şekilde açıklama yapmışlardı
Busranurasikk Sarem_68 bilginlendirmen için teşekkür ederim canım ama eşim mobilyacı yani neyin nasıl olduğunu biliyorum ama çileğin de sunta olduğu gerçeğini değiştirmiyor bebeğin sağlığı İçin çilek tabiki iyidir bende düşünüyorum çilekten almayı kesinlikle markayı kötülemek için söylemedim ama mdf nin de uzun ömürlü kullanılacağını düşündüğüm İçin tereddütte kaldım tek olayı aslında bu 🙈😇
Busranurasikk Gamzelim14 mocha serisinde büyüyen beşik diğer beşiklerin boyutuna göre küçüktü yanlış hatırlamıyorsam ya da yavru yataklı olmuyor diye hatırlıyorum ama natural serisinin aralarındaki ceviz rengi Mocha serisine uyuyor benim tercihim beşik natural gerisi mocha serisinden fakat 4 kapılı olan modelini düşünüyorum 🤗
Merve0306 Civcivinannesi yatakla birlikte 4 bin tl ye mal oldu cnm benimkisi değişiyor ama seçimine göre
DuyguAlalm merwwe Biz de kendimiz yaptırmayı düşünüyoruz o şekilde, kaça mal oldu acaba? Modelleri falan belirledik, fiyat alacağız birkaç yerden şimdi
merwwe DuyguAlalm ben ağaçtan yaptırıyorum boyalı halde 1000 tl oluyor sadece yatak.şifonyer ve gardrop mdf olucak onlarda aynı fiyat
DuyguAlalm merwwe Çok iyiymiş, güle güle kullansın bebişiniz 😊 teşekkür ederim biz de o fiyatlar olur diye düşündük, bir de bir de yatağı olacak 2-2,5 a gelir. O da gayet normal bi fiyat.
Hatice44 Busranurasikk vialand dan aldım hayır kampanya yoktu ben 2 aylıkken gidip bakmıştım kadına demiştim ki inşallah 6 aylık olduğumda gelicem yine sizi bulucam ilgilenirsiniz benimle Sonra 6 aylın oldum gittim kadını buldum çok duygulandı yaptı indirim sağolsun😀
Sevimm Ben uşakta oturuyorum kanz kampanyası vardı internette 3880 tl den 2750 tl idi burdaki yerde yeni açtığı için rica ettik ürünü getirtti harika gerçekten
Blghnbas cemredogan merhaba ben modoko daki Lego mobilya dan aldım sahibi tanıdık Ablam ve abimde oradan almıştı çok memnun kaldık üstelik istediğin şekilde yaptırabiliyorsun