Melos bende cok begendim çilekteki takımları ve güzel de duruyorlar eşim normal mobilyacıdan alalım diyor ilçede oldugumz için ama katologdada içime sinmedi aklım cilekde ama butcemizi zorlarmıyız yoksa ?? Buyyen besskde guzel görnuyor 7 8 yasına kadar kullanabilrse ne mutlı yani ev de kendmzin ama kararsızım arkadaslar. , 😑😑😑bi bebek odasına bile bu kadar stres yapıorım hayrlsııu