Sirinsirin
Bizde 36. Haftamizdayiz.
Ben regl doneminde de cok sanci ceken bir insan degildim.
Ben de tık yok şu siralar. Nst de de sanci cikmadi
Kizimi surekli sag kasigimin ustunde ve nerdeyse belime yakin bir yerde hissediyorum eli galiba bilmiyorum.
surekli hickirik tutuyor bir de minnoşumu 😊
İki uc gun once sol kasigimda batma hissediyordum ama ani hareketlerde oluyor o da.
Bir de sol gogsumun altinda batma var. Bu da bebisle alakali degildir zaten