Ben de 3 gün önce yaptırdım aç karnına gittim iki tüp kan ve idrar aldı sonra 75ml şekerli Elmalı gazoz şeklinde bişey içtim 1 saat sonra tekrar bir tüp aldı sonra 1 saat sonra tekrar gittim tekrar aldı ertesi gün sonuçlar çıktı çok şükür bir problem çıkmadı