Caglakaraisci Merhaba arkadaşlar 3 buçuk aylık hamileyim ama hiç iştahım yok tecrübeli anneler fikir ve yorumlarınızı bekliyorum
MucizeAnnesii Caglakaraisci canım daha yeni bir yumurta zor yedim . Bende aynıyım . Üstelik 6. Ayım yeni bitti . İştahsızlık çok kötü birşey 😔