Zynpertn Merhabalar henüz 6 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancı çekiyorum normal mi acaba Yaşayan var mı?
Dilekcnkn Zynpertn merhaba aynı şekildeyim 7 haftalık ve karın bel ağrım çok fena iki gündür yatıyorum yemek bile yemiyorum ama normalmiş
Sita3434 Zynpertn rahim kasılıyor uyum sağlamaya çalışıyor hamileliğe yine de doktora gitmenizde sormak da fayda var benim de bi ara bildiginiz kramplar girdi kıvrandım şükür sorun olmadı
Pamugunannesi1 Zynpertn Doktorum yerleşme sancısı olduğunu söyledi normal bir durum korkma canım 🤗 doktorunu arayıp bilgi alabilirsin