Elifdilara tugbacelik kayısı hoşafı icmiyor musun. Hem sut yapa hem tuvalete çıkarır.en az 3 litre de su icmelisin.
Erkekanasiyiz Canim doktoruna soyle ufacik tüp halinde lavman verdi bana inan butun sisligim ondanmış bagirsaklarim yerine oturamadi icin. 6 gun çıkamamıştım resmen can cekisiyordum
mervec Canim kayisi ye yoğurt ye sivi şeyler tuketmeye gayret et ben doğum yapmadim daha ancak kabızlık sorunuma kayisi co oyi geliyor dengeliyorum umarm sende iyi olursun