Kızlar 26 haftalık hamileyim .normalde ceviz badem çok faydalı diyorlar özellikle beyin gelişimi için. Fakat görmek bile istemiyorum hamileliğimin başından beri. Ağzıma atayım suyla falan diyorum ama yok yani yiyemiyorum direk midemi bulandırıyor . Yemesek bi sorun teşkil eder mi ya. Balıkta yiyemiyorum regenenis Max balık hapı kullanıyorum . Bütün faydalı şeylerden tiksindim vallahi :))