Merhaba arkadaşlar.
12 haftalığım.Dün ikili test sonucumu aldım.Test değeri çok riskli geldi.Ense kalınlığı 0,69 onda sıkıntı yok.Fakat burun kemiği bilinmiyor yazıyor.Testin kombine değeri ise 1/86….Doktorum çok riskli olduğunu ve cvs yaptırmam gerektiğini söyledi.Basına böyle bir şey gelen var mı.Günler geçmiyor çok üzgünüm.