EsraOezbk erkek istemistim evet kiz oldugunu ben smdi degil 3bucuk aylikken ogrenip kabullendim hazrliklrimin cogu yapildi herseyi kiz bebege gore aldim yaptim bu benim israrimla isteyimle olacak bsey deil. Malesf bilincim yerinde cok sukur israr etmek doktrun elinde olan bseyde degil rabbim ne verdiyse o sağlıklı olsun tum annelerinde istedigi sey bu benimde ole ama insaniz supheye dusebliyrz bazen grdugumuz sey aklimizi karstrabliyor heleki brda bunun gbi nelerini okudum oyuzden kiz dedigine inaniyorm elbette kiz ismini bile koyduk ama kendim grduken sonra suheye dusup inanamkta terttut ettim halbuki ilk cinsiyetini ogrendimde kucktu bekledim 16 haftasinda esyalr almaya basladm cinsiyetini paylstm herkezle yani bu kntrolume kadr kiz bebek bekledim zaten kiz bebeğim halada kiz doktrun ne dedigi oncelik burda erkek deslrde aa erkekmis diyemm kendim grdugumde bile diyemedim anlatabildim umrim :(