Sarem_68 37+6 haftaliğız kızlar bugün kontrolüm.vardi bebeğin suyunun biraz azaldığını gözlemledi doktor.yasayan varmi bunu ne gibi önlemler aldınız Doğuma alirlarmi ?
Civcivinannesi Sarem_68 Tevrübem yok bu konuda ama duyduklarım bu haftalarda azalma olabiliyormuş suyun ne kadar azaldığı önemli takip yapılıp biraz daha bekletilebilir de suyun çok azaldıysa alınabilirsin de doktorun bir açıklamada bulunmadı mı
NaimeYilmaz Sarem_68 yavas yavas azalcak tabi su doğum haftadına gırıyorsun sen bol bol havuc suyu ıc armut ye mecburı dogum olmaması ıcın 🌸