Atlasbebek Kızlar geçen hafta kontrolümde doktor bebeğin kilosu 2900 dedi bugün kontrolde 2780 dedi kilo mu vermiş bebeğim 37+1 haftalık 😳😩😩
incbrn Atlasbebek cihazdan cihaza da farkediyo bence pek takılma.. hem doğru ölçtüğünü de düşünmüyorm.. benim ilk doğumumda yarım kilo eksik söylemişlerdi doğama girmeden..
Faydemir16 Atlasbebek benim bir hafta geriden geliyor canm 37 haftalık olmam gerek ama 36 haftalık görünüyor ultrasonda dün hastanede 2500 dedi doktor bugün başka hastaneye gittim 2870 dediler bnimde kafam karıştı sanırım cihazlarla alakalı
FatihBatur 😳 Allah Allah sasırdım ilk defa duydum boyle birşeyi bende bu 37 haftalık hamileyim ama çok bulantim kusmam olduğu icin bebeis haftalık 50 gr 100 gr alıyor 😔😔
Atlasbebek Faydemir16 şuan 37+ 1 deyim haftaya cuma sezeryana giricem ondan dert ettim sağlıklı olsun da kilo dert değil inş
aysegul1414 Faydemir16 bende okdar yiyorum 37 haftalık 2900dedi doktr bana az kilo almış gibi geldi ama sağlıklı olsunda kiloyu doğunca da alır
Faydemir16 Atlasbebek bende heran girebilirim sezeryana suyuda azalmış bir hafta da geriden geliyormuş bebeğin kilosu da bana biraz az geldi kuveze alırlar diye korkuyorum bişey olmaz inşsllah dua edin bana lütfen😔
NurNur1 Atlasbebek EsraAcar78 12.haftada soyledi cinsiyeti doktor bende ilk ogrendigimden beri erkek hissediyordum ama doktor kiz diyor suan 23 haftalik hala doktora inanmiyorum kendi hislerime inanıyorum 7.aya kadar beklicem 😂 bide ultrasonda bebegin bacaklari hep toplu cok hareketli ve bacaklsri acik degil yani artik herseyinib belli olmasi lazim ama bana bak kesin kiz demiyor doktor gostermiyor bende kendi gozumle gormedigimden belki de inanmiyorum bilmiyorum 😂😂