Merhabalar güzel anneler, öncelikle herkese sağlıklı bir hamilelik süreci dilerim🌸
Ben 16+2′deyim ve neredeyse hamileliğimi öğrendiğimden beri sivilcelerle başım dertte. Yarın doktor randevumuz var ona danışacağım. Sizlerden de fikir almak istedim. Kullandığınız ve memnun kaldığınız(doktor bilgisi dahilinde) bir ürün oldu mu? Neler yaptınıızz?