Sare_20 Arkadaşlar merhaba☺️22.haftada detaylı ultrasonda kızımın kalbinde parlaklık çıkmıştı perinatolog söylememişti bile sadece raporda ekojenik odak yazıyordu.Kendi doktoruma gittiğimde o söylemişti ama tek başına bişey ifade etmiyor demişti.Gel gör ki ben bunu kafaya takıp günlerce haftalarca ağladım burda da post açmıştım.Ama o kadar çok kişide oluyormuş ki sürekli okudum burdan da başka yerlerden de hepsi geçiyor demişti ama içim rahat etmiyordu bitürlü elimde değildi.Diğer kontrolde yine sordum geçmedi dedi ama kafana takma(sanki kolaymış gibi😢)Dün de kontrolüm vardı 31.haftamız oldu çok şükür ve ben sormadan doktorum parlaklığı göremiyorum geçti dedi.Allahım o kadar sevindim o kadar rahatladım ki .Çok çok şükürler olsum🤲🏻🤲🏻Benim gibi olan çok kişi vardır biliyorum.O yüzden erkendem buraya yazıp okuyan olur da rahatlar belki diye düşündüm.Sürekli dua ettim sadece kendim için değil herkes için🤲🏻Allahım hepimize sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻Aa buarada boy kilo postlarını da okuyordum merak ediyordum☺️Benim kızım da 42cm 1680gr olmuş😍Öpüyoruz sizi teyzoşlar❤️❤️
Mucizepamugum Sare_20 Rabbim saglicakla kucagjna almayi nasip etsin canim benim de ayrintili ultrasonda bebegin lateral ventrikul ust sınırda denildi bugune kadar doktor normal hersey duzgun gidiyo derken böyle oldu bende cok taktim kafaya youtubede bi doktor aciklama yapiodu ona sosyal medyadan sordum ultrason kagidinin resmini attim sagolsun cevaplamis yanlis ölcülmüs bi baska hastanede tekrar ayrintili ultrasona girin yazmis bi para tuzagimi acaba diye dusunmuyoda degilim bu parlaklik her bebekte olurmus kimisinin igne deligi gibi olurmus gostermezmis kiminin biraz buyuk olup ultrasonda gorulurmus bi abla tanidim hastanede erken dogum yapmis bebege anne karnindaki hissi vermek icin kalp deligi kapanmasin diye bi parca koymuslar
Merakettiklerim Sare_20 Rabbim kolaylıkla kurtarsın, doğumun da yakın bana da dua edin ismen olur mu ? Bizim de aynı şekilde parlaklık çıktı da insan üzülüyor, ismim Hatice Kübra K. birbirimize dua edelim insallah sağlıkla alacağız bebeklerimizi kucağımıza 🌼
Sare_20 Merakettiklerim amin canım inşallah hepimiz sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza şu mübarek günlerde🤲🏻❤️
Sare_20 Mucizepamugum canım o kadar detaylı bi bilgim yok ben de çok taktım kafama aylarca ağladım ki doktor önemsememişti bile ama annelik işte ta ki geçti diyince rahatladım inşallah sağlıkla alırız hepimiz kucağımıza yavrularımızı artık sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım nazlı kızımız ne zaman gelir🤲🏻😍
Merakettiklerim Sare_20 Yaaa öyle güzel haber ki , tebrik ediyorum sizi, çok mutlu olun ❤️ aminnn canım çok teşekkür ederim, çok iyi birisiniz 🌼🌼
sena17 Sare_20 Canım bebeği ilerleyen zamanlarda çocuk kardiyolojisine muayene ettirebilirsin 🤗geçen sene doğum yaptım benim bebeğimde de vardı .1 yıldır muayene oluyoruz kendiliğinden geçti sıkıntısı 🥰