Edauznl aç karnına gidiyorsun sabah muayeneye . Gece 10 dan sonra bir şey yiyip içme su bile. Sabah gidip açlık kan şekerini ölçüyorlar bana 75 mg şekerli gazoz gibi bir şey verdiler bunu 5 dk içinde içeceksin dediler içtim . 1 saat sonra ve 2 saat sonra kan vereceksin dediler. Bu süre zarfında hiç bir şey yiyip içmeyeceksin su Bile. 9.30 da açlık kan şekerimi ölçüler hem damardan hem parmaktan. Şekeri içip 10.30 ve 11.30 da iki kez kan verdim. Sonuçlarda öğleden sonra çıktı birinci saat 180 altında olmalı ikinci saat 155 altında olmalı yazıyor test kağıdında bu şekilde 75 mg için bu referans değerler ( bazıları 50 mg içiriyor ya da 100 mg ona doktorunuz karar veriyor )