Cansu-81 9-10 haftalıkken ilk kez kustum. Şimdi 11 haftalıgım, mide bulantım arttı. Ama yine de diğer annelere göre az. Bel ağrısı da aynı zamanlarda arttı. 4 hafta ile 8 hafta arası full uyumaya basladım. Şimdi uyku uyuyamıyorum tutmuyor. İştahlıydım, şimdi hiç iştahım yok 167 boy 50 kilo ile hamile kaldım 53 kilo oldum tam kilo aldım diye sevinirken şimdi tekrar 50ye düştüm. Göğüslerde hassasiyet en basından beri var. Koku hassasiyeti bende normalde de vardı ama hamile olunca ekstra arttı o yüzden kötü koku alınca da dayanamayıp kusabiliyorum. İdrar sıklığı en baştan coğalarak devam etti öyle illallah ettirecek bi sıklık da yok. Yani kısacası hepsi aslında kişiden kişiye değişiyor. İlk 1.5 ay hiç hamile olduğuma inanmamıştım. Mesela bazısı 9 ay hiç kusmaz, bazısı konuşsa kusar. Genel olarak en başlarda pek belirti olmuyor olacağı varsa bile. Bendeki belirtileri bu şekilde. Filmlerdeki gibi hamileliğin ilk günü sabah kusmalar falan yokmuş yani 🤣 Bence otur şükret belirti olmasın belirtiler hiç hoşuma gitmedi 🤣 hayırlı olsun bu arada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallaaahhhh Amin