Vildan_C Eylul2107 Aynıyız 🤩 Benim de son adet tarihim 5 Haziran 38. Haftadayız ♥️ Sağlıkla alalım inşAllah🤲🏻🌸
Yesim18 Beyzabuglem belli değil haftaya doktor bir yol izlicez iri bebek gibi görünüyor dedi kilosundan dolayı sezeryana alabilieim dedi ya sizin
Mrvgl Eylul2107 38+0 olduk bugün. Hiç belirtim yok. Dün nst ye girdim. Sancı yoo bebek harekerleri iyi 🧿 yola devamm
Eylul2107 hili61 fazla kilo almiyolar diyolar bizimde 36 haftada 3200 du 37 de 3150 cikti doktor cihazdan kaynaklaniyor dedi sozde iri dedi hepte 10 gun öndeydi ya makina farkli verdi yada haftasina göre uyumlu oldu anlamadm
Mrvgl Eylul2107 evet ya bnmde öyle. 2 haftadır 3050 3060 diyor. Çok kilo almamış dedi. Ama sorun olarak görmedi asla. Bir de baş çevresi kaç aydır 2 hafta ileriydi. Bugün uyumlu oldu haftasıyla. Kafalarına göre yazıp ciziyotlar
Vildan_C Eylul2107 Hiçbi belirti yok keşke olsa çok sabırsızım artık. Nefes alırken kemiklerim acıyor onun dışında tık yok gelesi yok tostiğimin zaten kanala da girmemiş daha🙄
Eylul2107 tgb006 bazen gunde 2 kez cikiyorum bazenb3 oluyo baznde 4 gunde bir cikamiyorim basur olustu artk 😒
Eylul2107 Vildan_C bende simdi nefes alamiyorm yarm saatte bir uyaniyorim wc icin , dönemiyorum yuruyemiyorm artk şu bir ay geçen 8 aya bedel , saglikla gelsinler yinede bakalm nasl olacak bizim dogum hikayemz🤗