r-prenses milena11
kızlar biz ankarada yasıyoruz. Heynerin deposu burda. Ben eşimle bizzat gidip depolarından aldım beşiği. Fakat normal gri lake anne yanı heyner aldım. Kullanıslımıdır bılmıyorum ama göründüğü kadar buyuk degıl 7 in bilginiz olsun. Fakat kalitesi cok guzel yatagıda azımsancak kadar ince degıl. Bılgınız olsun. Salllanma ayarı falamda guzel hosuma gitti benım