snnur97 kızlar 15 haftalığım uzanırkn dıger trafıma donerken bırden çok acı bi batma oldu sonra hemn sol tarafıma yattım bişey olmaz dımı ya
Mcakir snnur97 bişi olup olmaması konusunda garanti veremem tabi ki. Doktorunuza sormanız en iyisi . Bana doktorumun dediği “ dışarıda bir müdahale ile bebeğe zarar vermen çok zor birşey için rahat olsun” demişti. Sadece bunu söyleyebilirim🙏🏻😊