morusevenanne Kızlar merhaba umarım uyumayan vardır 🙂 birden sert bi tekme gibi bişi geldi sonra da tutamadığım bi sıvı. Sanırım suyum geldi. Sizce doktora haber vermeli miyim yoksa sancı bekleyim mi? Daha sancı yok hiç. Bu arada 37+1 deyim
Irmakayla morusevenanne tabiki doktoruna haber ver hastaneye gitmen lazm bebek susuz kalabilir rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin
Cennetulmeva morusevenanne burda neredeyse tüm anneler sancılarını beklıyor bir müddet daha sonra gidip kontrol oluyor eğer açıklık birkaç santim ise geri eve dönüyor böylede yapabilirsiniz yada kontrol olup eve dönüp sancıları evinizde huzurla karşılayabilirsiniz kardeşim
Mcakir morusevenanne Doktorum suyun gelirse beni ara dedi bana. İsterseniz direk arayın . Sancı hissetmeyedebilirsiniz. Belki açılma felan vardır.
3prensesannesiii morusevenanne Benimde sizin gibi oldu kahvaltı yaparken önce bi ses duydum pat diye ne olduğunu anlamadım sonrasında lavobaya girdim kalktım sanki tanzkli çiş yaparsınızda hiç bimez ya benim öyle olmuştu bakalım bu bebeğim nasıl gelecek 🙈