Selam kizlar. Ayin 24 unde femaraya basladim sabah-aksam. 28 i aksam son hapimi icicem. 27 si anestezili hsg cekimim ve esimim spermiyogrami var . Pkos hastasiyim. Daha sonra 5 gun iliski yasak ve yumurta takiplerim yapilip catlatma ignesi olacagim sonrasi allahimin takdiri. Gecen ay klomen+catlatma ignesi denedik olmadi yumurtam catlamisti esime bakmak istedi doktorum ve rahim filmi istedi. Progestanda dusuk olmasin diye verecekmis onceki ayda vermisti fitil seklinde. Deneyimleriniz varsa dinlemek isterim :)