Merhaba kızlar bende doğurdum çok şükür 😊 burda doğum hikayelerini okurken yalan söyleyemeyeceğim çok sıkıcı geliyordu bana niye diye sorarsanız sanki herkes birlik olmuş kimse korkmasın diye iyiymiş gibi sallıyorlar diye düşünüyordum ama korkulacak bişey yokmuş sabah toplandık hastaneye gittik ben hazırlandım ameliyata alındım belimden iğne vuruldu uyusukken sonda takildi sonra hemen bi ciglik aman Allahim kulaklarimin duyabilecegi en guzel sesti o yankilar hala kulaklarimda oğlumu gösterdiler pamuk oğlum 4200 doğdu kar gibiydi o an herşey bitti diyorsunuz zaten evet ilk yürüyüş ve karna bastırma olayı çok az zor ama candan can çıkıyor inanın o kadar anlıkki herşey şuan 1 hafta oldu ağrım sızım yok çok şükür ikimizde çok iyiyiz Evimizdeyiz oğlum yanımda mışıl mışıl uyuyor Allah herkese bu duyguyu tattirsin inşallah sorularınız varsa cevaplarım 😍