Benim bulantılarım 6. haftaya girer girmez başlamıştı. 29 haftalık oldum, hala devam ediyor. İnşallah siz bulantı kusma sorunu yaşamazsınız. Kasık ağrısı ise daha ileri haftalarda başladı bende. Hamileliğimin başında hiç hamile gibi hissetmiyordum kendimi. Doktor hamilelik var demişse endişe etmeyin bence 😊