Fundad süürekli aynı postlar açılır oldu. Diğer soruyu soran kişiye onlarca açıklama yapıldı zatn okumadınızmı? Doğm parası 300 tl tek seferlik çalış çalışma alıyorsun. 8bin dedikleri net bir tutar değil sizin maaşınıza göre hesaplanan doğum raporu yanı analık paranız yani rapor aldıgınız için maaş almıyorusnuz işverenden ve sigortadan alıyorsunuz. Nasıl hastayken rapor alıp maaştan kesiliyor ve siz devletten alıyorsanız aynı mantık.