Kızlar bir haftam var sezaryana Allah nasip ederse ve ben grip olmuştum çok şükür biraz iyiyim ama öksürük kaldı balgamli hemde ve arkadaşlar diyoki sezaryan yapmazlar seni grip olanı ve oksureni yapmiyolarmis tm öksürük çok sıkıntı dikiş için âmâ sırf bu yüzden dogurtmucakmi yani durdu durdu son anı buldu hastalık yaa :(((