Askimoglum Merhaba arkadaşlar, 27. Haftamizdayiz karnımda ara ara sertleşme hissediyorum, önceleri bebek biryerde toplanıyordur diye düşündüm ama sanki oyle birsey degil gibi. Sizde de oluyor mu?
Bsmlh Askimoglum evet canım ben korkup dr sordum o an oldu eliyle ultrason va baktı bu haftalarda normal büyüyor yer büyütüyor dedi tehlike demek degıl bak dedi mesele 5 dk arayla sürekli olur bununla beraber geçmeyen sancın olur o zaman söyle dedi