Zehrayrr Merhaba hanımlar 11 haftalık hamileyim göbeğimin sağ tarafında şişlik var.. Daha çok küçük çıkması imkansız diyorlar ama. Sizde de oldumu şişkinlik göbeğin tek tarafında 🥰 ilk gebeliğim o yüzden heyecanlıyım
Bussratozaan Zehrayrr yani canım bu haftalarda yavas yavas göbek olusmaya başlar ama kişiden kişiye değişir bu belkide gazdır bu haftalarda cok oluyor
Ozge20ulu Zehrayrr bende hep solda bu çocuk diyodum senin haftalarinda tek taraftaydi büyüme ama doktor çocuk sağda ya da solda değil keyfi nerdeyse dedi🤪 bize öyle geldi galiba
Zehrayrr Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için 🥰 herkes sağda demekki erkek diyor kız sol da olur diyorlar 😂😂 Benim de inanasım gelmiyor pek