26+3 gebeyim doktorum alttan muayene ile bir kültür testi almıştı benden ve bi bakteriye denk geldik bu bakteri açılmaya sebep olabiliyormuş antibiyotik fitil vs kullanıyorum haftaya cuma kontrolüm var alttan muayene ile bakılcak ve açılma varsa dikiş atılcak dendi aşırı derece de korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı 🙁