Böbreklerime karnıma o kadar bi ağrı girdi ki patlayacaktım ayağımın feri yoktu ki ayağı kalkayım kendim geçtim ağrıdan lavaboya gittim falan ama geçmedi eşim ambulans çağırdı tansiyonum çok düşmüştü bayılmak üzereymişsin dedi neden bçyle birden ağrı girdi ilk defa böyle birşey oldu acaba soğan kürüyle alakası var mı gaz sıkışması mı yani bu derece ağrılı gaz sıkışması olur mu çok kötüydü sanki her an o sancı gelecek gibi gebelikte olabilir mi?