gunessare Filizaybars bende Medical Park Sibel Özsoy a gidiyorum. 31 haftalığım ikinci sezeryanim olucak kısmetse
Hatice1634 Bende 5 yıl önce ilk oğlumu medikalde dünyaya getirdim,doktorum bahar çelen’di, şimdi 34 haftalık ikinci oğluma hamileyim ve yine medikal parkta olacak nasipse,doktorum Rukiye gönüllü.çok şeker bi insan,çok ilgili samimi Güler yüzlü 🥰
Filizaybars Hatice1634 benim şuan gittiğim doktor da Rukiye gönüllü merak ediyordum başka giden var mı diye 😇
Denizbebekk Bende Sibel ÖZSOY a gidiyorum henüz 4+6 çok yeni ama Sibel hoca çok ılımlı birisi ben memnunun daha önce çocuk düşünüyorum diye kontrol amaçlı gitmiştim kendisine de