Urazakininannesi ahahah 4 aylık bebesi olan anne niye tamamını noktası virgülüne kadar okur hele ki bebesi uyumuşken🙈 sleepy ile başladım lastik izi sorunundan sebep Molfix ve Molfix pure denedim ama hiç memnun kalmadım. Sleepy bio naturel çok iyi ben çok beğendim. Primanın ağır kokusunu oldum olası sevemedim, Primaya göre daha hesaplı özellikle büyük paketleri. 6lo ıslak mendil de oluyor büyük paketlerde aylık ıslak mendil ihtiyacı da çıkıyor aradan. 4 numara nın çoklu pakedi 175 e aldım ıslak mendil parasını düştüğümüzde adet fiyatı 85 kuruş civarına geliyordu😊🌸