iey Buse2a 32′de yapmanız öneriliyor. Ben o zaman yapmıştım, sonrasında birden ağırlaşıyorsunuz, ertelesem zor olurmuş gerçekten. Bir de erken doğum vb riskine karşı erkenden hazırlamak en iyisi.
Buketkucuk Buse2a bu haftasonu kısmetse hazırlamaya başlayacağım, ufak tefek eksiğim kaldı onları da alıp tamamen bitireceğim hazırlığını👍🏼 29+4 haftalığız❤️
ADamla Buse2a 36 haftalığım çok fazla ağırlaştım iyi ki halletmişim hepsini diyprum. 32.hafta gibi başlamıştım. Şimdi çantam tam anlamıyla hazır. Çok geciktirmemekte faayda var bence
Hilalsny Buse2a su agirlasma meselesi bi bende olmadi herhalde. Ben 38 haftaligim hala agirlasamadim 😂😂 valla ben cok bekledim bile isteye. 37. Haftamda 1 gun yikadim diger gun utuleyip paketleyip hazirladim cantami hicte zorlanmadim😂 simdi butun kiyafetleri esyalari tertemiz duruyo 😂