Glcn22 ilk gebeliğimde hamıle olduğumu öğrendiğim andan itibaren kızım olacak dıye hıssetım çok sukur guzel bir kızım oldu masallah suan ıkıncıye hamıleyim daha 13 haftalık ama içime erkek doğuyor daha belli değil cinsiyet ama hayırlısıyla saglıklı kucagıma alayımda 🥰🙏🏻💜